Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2016 18:30 - МТел - няма стендбай!
Автор: kolchakova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1775 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 29.10.2016 20:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Накратко:
дойде ми сметка, повече от два пъти по-голяма, отколкото очаквах.
Оказа се, че:
като не съм искала да отивам за енти път и да вися безброй часове при прехвърлянето на домашния телефон и като съм казала че добре, щом "не сте ми наляли" за половин месец още стария номер, дайте друг, не държа да е този, само и само да приключим вече сагата, аз, всъщност съм си причинила отново екшън и никой от петимата служители на МТел не е счел за нужно да ми каже:
- Добре, ама ако искате нов номер, това ще рече, че се отказвате от стария. Което ще рече, че ще ви пуснем все едно за първи път искате телефон. Което ще рече, че вместо да ви е по три лева, ще ви е по 12. Плюс, че ще платите тук 15 лв. инсталационна такса!
ХА!
Ами никой не ми го каза. А аз, жалката наивница, мислех, че и на тях им правя добро, като им спестявам още чесове разговори на тема "Защо не сте наляли още телефона. Какво като е минало 17:00 и системата не позволява да го налеете веднага. Ами госпожата идва вече сто пъти и употреби повече от 10 астрономически часа да се разправя с нас и подобните ни изроди".
На тях може и да им спестих, обаче на себе си НЕ!!!
И днес, след като покрещях над 70 минути на първоначалния виновник за цялата дивотия, Михаел Тасмаджиев, който си призна, че не знаел, че телевизионните канали са ми били 140, когато ми обещавал повече канали, а по-преди си беше признал и че не ми се е обадил навреме да дойда да си оправя договора, та след като направих шоу на половината мол, взех бланки, за да напиша, че искам да прекратим отношенията си с Мтел, Близу, Мегалан и (о, да!) Кейбълтел, и тръгнах към къщи да творя, той ми каза почти в гърба:
- Можем да включим телефона към договора Ви и тогава той пак ще стане 3 лв.
- И защо ми го казвате чак сега?
- Сега се сетих.
Това не означава, че ще ми върнат инсталационната такса от 15 лв, нито (може би) трите надвзети лева, които платих като дължима такса. Обаче означава, че договорът ми някак автоматично се удължи с още един месец, понеже го преподписахме за 2 години с днешна дата. Което пак разбрах пост фактум.

Освен това никой не може да ми обясни какви са тези 35,74, които продължават да фигурират в сайта на близу като дължими, а в сайта на МТел като дебит. Самият Тасмаджиев започва да говори толкова несвързано, като го попитам за тях, че аз, всъщност, дори не знам как да си поставя въпроса. Понеже за сега никой не ми ги иска, реших да затворя тази тема.

Незатворена остана темата за това, как така на 1.09. си платих такса за целия септември на Близу, а сега от 23.09. плащам И на МТел за тези последни 8 дена от септември. Мисля, че това е двойно плащане. Ама не съм вечна, не мога да си причиня по-продължително питане.

И сега окончателно:
  • ако в края на ноември месец нещата със сметките ми са се нормализирали, оставам в МТел до края на договора, и после отивам при някой друг, като не надявам НЕТ1 да са изградили вече мрежата си до нас;
  • ако в края на ноември нещата със сметките не са се нормализирали, прежалвам едни 100 лева, подарявам ги на МТел и прекратявам незабавно отношенията си с тях. Обаче заслужава ли МТел моите 100 лв?


Тагове:   Мтел,   Близу,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milanski - Интересно
30.10.2016 16:34
Абонат съм на Мтел откакто се помня, единственият ми проблем с тях беше за някаква промоция, звъняха ми пет пъти накрая им се скарах и спряха.
цитирай
2. kolchakova - Чукайте на дърво.
30.10.2016 19:34
И четете какво подписвате. И искайте договори - всичките. На мен ми ги дадоха едва вчера, след като 70 минути ме разкарваха между Мтел и Близу. Не знам колко време щеше да отнеме, ако офисите не бяха един до друг.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolchakova
Категория: Туризъм
Прочетен: 1816345
Постинги: 457
Коментари: 1104
Гласове: 1493
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031