Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2011 11:22 - Ши прущаъти
Автор: kolchakova Категория: Политика   
Прочетен: 1670 Коментари: 0 Гласове:
1



Извини ни се кметицата. За данъците. Ама не, че ги вдигнали, а че не ни ги били обяснили. Понеже то се иска голямо обяснение откъде накъде се случват тези неща. И особено - за каква справедливост точно става дума. Едната Младост плащала повече от другата. Това не било справедливо. Ами намалете й го бе! Защо вдигате на другата? Справедливо ли е аз да чакам на гишето в общината, а служителката да си разглежда рекламни брошури? И аз да не мога да я нападна! На съседното гише пък изобщо няма човек, щото лелята е тръгнала да си "пуши" кафето навън. Санким, и ние сме хора. И ми се тръшкат тия хора като озъбени пуберки: "Кжтъ кво скъте!". Като ги върнах към задълженията им. Кметицата, да ми платиш за контролната дейност! Не да ми вдигаш данъците!
А като си тръгнала да обясняваш, ей ти още една тема:

image

Това, кметице софийска в компания с Герджиков, някъде по трасето Ком-Емине ли е? Да не е пък из Родопите? Не се мъчи. Ще ти помогна, че и без друго дълго имаш да ми обясняваш. Това е улица "Мати Болгария" в кв. Драгалевци. Дето не ти е приоритет: ни на теб, ни на Общинския Ни съвет. Така сте ми написали. Ама няма луд пощальон, да дойде да ми го донесе това писмо. затуй го намерих в калта на съвсем друга улица. Случайно. Няколко месеца по-късно. Голям късмет.
Щото тука няма намиране:

image

Няма и минаване. Няма и сметоизвозване. И полиция няма - като ни разбият, полицията не иска да идва - път нямало. Не се е налагало, ама вярвам, че и линейка няма. Само данъци има. И такси.

image

Личи ли, че три пъти сме плащали от джоба си да идват да изравняват улицата? Ами не личи. Щото веднага след това пристига някой и разкопава. Последните бяха Овъргаз. Те ми строшиха и оградата. Оттогава спряхме да поддържаме инфраструктурата. Ама не спряхме да плащаме данъци. Чинно. В мига, в който получим известието.


image


Вярно, че първо се ядосвах, дето се ошумолихте, ама все си мисля, че не е само в това проблемът. Само с популяризиране на начинанието няма да стане. Нещо друго трябва да измислите. Примерно - да оправите улицата.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolchakova
Категория: Туризъм
Прочетен: 1825848
Постинги: 457
Коментари: 1104
Гласове: 1494
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930