Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2011 00:43 - За кого да гласувам? А къде живея?
Автор: kolchakova Категория: Политика   
Прочетен: 2069 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 23.10.2011 12:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Общината отчита свършената работа. Една осма част (на око) от Южния парк е направена:
image

image

image

image

image

Браво на кметството! Ако живеех в Южния парк, сигурно щях да съм много доволна. Обаче аз не живея там. Аз живея на място, където:
- няма улица и затова вечер не можеш да се прибереш, дори ако си с туристически обувки;
- няма и осветление, естествено;
- няма сметосъбиране;
- има незаконна пететажна кооперация, надвесена над къщата ми;
- има хотел, чиито фойерверки предизвикваха пожар в двора ми;
- няма препятствие, което да спре енергото да ми ходи из двора, да опъва кабели и да хвърля килограми кабели и други електрически боклуци където му падне (така че ало, битивито, аз чистя България повече и по-често от вас, ама не ме дават на телевизора);
- няма пречка пред разни оператори с оптични кабели да ми разкопават улицата (пардон, пътеката) и да и свалят нивото не мастата, които са им удобни за шахтите;
- на други пък им е удобно да слагат шахти за дъждовна вода на половин метър над нивото на улицата;
- на овъргаз пък им е удобноосвен да правят конкурентни нива, още и да побиват жълти колчета пред гаража ми;
- и като пълно удоволствие има чистници-съседи, чиято градина е много красива и поддържана, а боклуците за по-лесно ги изхвърлят на улицата, не пред своята ограда естествено ( но аз правя България чиста, затова пътеката все пак е проходима!)

image

А, да, и понеже вече пети месец "Софийска вода" ме държи без вода, аз - естествено! - не живея там. Дали да не си пренеса леглото в Южния парк? И да гласувам за всички тези хубостници?
Ха! Забравих за магистралите!!! Но тях ще си ги запазя за в случай, че остана без работа!
 



Тагове:   Софийска община,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolchakova
Категория: Туризъм
Прочетен: 1816181
Постинги: 457
Коментари: 1104
Гласове: 1493
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031