Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2012 09:54 - Изчистихме България! За един ден!
Автор: kolchakova Категория: Политика   
Прочетен: 3278 Коментари: 9 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Аз мога да твърдя това всяка седмица. Всяка седмица покорно и робски се навеждам и събирам в чували  изхвърлените от слугите на драгалевските мутри лайна (надявам се, въпреки големината им - кучешки), изрязани цветя, строшени саксии, торби от кучешка храна и дървени въглища, кофи от латекс, обувки и домашни чехли, найлони... Удивително много мръсна мръсотия произвеждат богатите.
И така, аз всяка седмица чистя едни четиридесет метра от ул. "Мати Болгария" и това почистване трае само един ден. Докато аз чистя, слугите почиват. На другия ден чистят те - къщата на господарите си. И изхвърлят. Не пред палатите, върху асфалтираната част на улицата, а няколко метра по-нататък, където бедната община само събира данъци, но не прави нищо. Под "нищо" не разбирам само състоянието на улицата. Под "нищо" разбирам и въпросния Инспекторат, дето можем да му звъним при проблем на територията на София на телефон 987 55 55. Там въобще не ти казват, че пет пари не дават за тебе и за улицата ти, защото са ги инструктирали да бъдат по европейски учтиви. Ама си го мислят. Може дори и да го произнасят на глас, след тако затворят телефона. И точно така се държат.

image

image

Разбира се, че не съм направила каталог на всичката мръсотия, изхвърлена на улицата. Нито на тази на мутрите, нито на онази от сиропиталището, чийто общ работник решава много лесно проблема с окосената трева и отрязаните клони. А по Гергьовден една фондация, усвояваща 12 000 евро, разкопа няколко парчета от двора, изхвърли един кубик камъни пак на улица "Мати Болгария" и зася на въпросните, подобни по форма и размери на пресни гробове "лехи" копър. Обаче боровете щели да пречат на копъра и не можело ли да се отрежат. Е, добре де, не е само копър, има и домати. На северния склон на Витоша. Ама това е друга тема. В случая е важно, че цялото това усвояване на европейски пари показа на децата как да хвърлят каквото не им трябва през оградата. Те и до сега го правеха, ама сега вече се официализира. Ето така се създават лайнарите.

Затова ми се иска да се обърна към Венелин Петков и останалите  подчинени на битивито които ни втръснаха цяла година с наивно-инфантилните си призиви (че и във сериалите си ги вкараха!), глупави участници в акцията за вдигане на имиджа на телевизията: като имате толкова мощни лостове да изкарате толкова народ да рине лайната на лайнарите, нямате ли идея как да накарате самите лайнари да спрат да серат и тези, дето ни събират данъците, да си свършат работата по въпроса?




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kolchakova - Малко уточнение
25.05.2012 10:05
Ако се събираха санкциите ПОНЕ от тези свинщини,...
цитирай
2. анонимен - Вдогонку
28.05.2012 14:08
Вчера на едно европейско летище гледах как една служителка възпитаваше една сюрия българи.

Извила се е опашка за регистрация, а гишетата - две. Само на едното има служителка, а на другото - за първа класа пътници - не. Съответно, опашката е една. На второто гише се появява служителка, оглежда дали има пътници първа класа и като вижда, че в момента няма, поканва с жест и усмивка следващия от единствената опашка да дойде при нея. Мигновено иззад гърба ми се втурват яки жени - да се наредят пред нейното, второто гише. Служителката рязко и на висок глас им обяснява да се върнат на мястото си, защото това е гише за първа класа. Яките жени, мърморейки, се прибират в опашката. След малко идва и моят ред и така се случва, че същата служителка ме кани и мен. Някъде отляво и изотзад стремително пред мен се вклинява млада и лъскаво облечена жена. Служителката срязва и нея и я принуждава да се върне на мястото си. Жената вдига рамене и неохотно се връща. Нататък вече не е толкова интересно, регистрирах се и продължих по маршрута.

От този глупав, незначителен случай вчера, и досега още ме е срам, че съм българка.

***
И за да отговоря на твоя реторичен въпрос - ама разбира се, че нямат. Идеи - няма. Лайна - има и ще има. Мда.
цитирай
3. анонимен - ...и една стилистична самокритика
28.05.2012 14:09
Добре де, много „една“ има в първото изречение и това ме дразни, но вече е късно. Така че многоизвинявай за което!
цитирай
4. kolchakova - Вдогонку вдогонке
28.05.2012 14:27
1. Стилистичната ти самокритика се оставя без внимание.
2. Некак си не разбрах, ти нещо против яките жени ли имаш?
3. Не вдогонку, ама да си кажа: да не излезе, че говоря зад гърба на битивито - пратих им го и на тях в "Аз - репортерът". И получих известие, че след като го прегледат... И сега загадката: публикуваха ли го?
Тъй че само ти си самокритична. Затова ще пренебрегна самокритиката ти.
А иначе е добре да знам, че си отсам софийското летище.
цитирай
5. анонимен - аз изобщо на твое място бих забравила за съществуването на битивито
28.05.2012 14:55
1. как без внимание? на мен това повторение ми боде очите, ерго, обърни му внимание, моля, веднага! :)

[OFF: миналата седмица четох една, хм, да я наречем разработка, в която напълно сериозно се твърди, че българските преводачи гледали да избягват повторенията и търсели синоними, защото така ни учели учителите в българското училище - да избягваме повторенията и да търсим синоними :)))) то по това може да се напише отделен пост, ама де тоя глас, както казва Чудомир.]

2. нищо против нямам яките жени, просто такива се случиха и двете участнички във възпитателния процес от българска страна. То изобщо контингентът в самолета беше много странен: равни дялове яки жени :), които аз, разбира се, много харесвам, както знаеш, орляци бабички, ама наистина орляци, десетина-петнайсет деца, десетина-петнайсет чужденци (двама седяха пред мен и щом излетяхме, си легнаха удобно в скута ми и така пролежаха целия полет, после скочиха и весело переговариваясь, зачезнаха и оставиха пътуващата с тях жена сама да си пробива път до пътеката; май бяха американци и тримата) и един български министър с тежък поглед. А една от стюардесите си беше намазала лицето с автобронзант и приличаше на онези американски музиканти от началото на 20 век, които са се мажели с вакса, за да могат да свирят негърската музика джаз :-)).

И да, тук съм, все пак родина, сине, родина, както казал червеят на сина си (вица го знаеш).
цитирай
6. kolchakova - Вица го знам,
28.05.2012 15:41
ама защо викаш на глистите червеи?
И най-вероятно, като се замисля дълбоко в себе си, аз имам нещо против яките жени.
А тази стюардеса си е намазала лицето с бронзант за да може да прави какво?
И намери малко глас за поста с повторенията и синонимите.
П.С. завиждам ти за пътуването.
Обаче мисля, че лъжеш. В това правителство няма министри с тежки погледи. Всички са ведри и народолюбиви.
цитирай
7. анонимен - мда, просто защото...
28.05.2012 21:10
Защото аз вица го знам за два червея, живеещи в едно голямо ла*но.
Бе то аз ако се замисля, ще излезе, че имам нещо против всички жени изобщо :), както и против всички мъже, да не говорим за децата. Затова гледам да не се замислям много-много.
И аз не разбрах защо си беше намазала лицето така, но подозирам, че за да изглежда здравословно загоряла на слънце. То на мен мотивите на бая народ ми убягват, камо ли на една стюардеса.
За пътуването - надявам се, в най-скоро време, за да има и артефакти :).
Не си ли виждала тежък поглед? Под гайтани вежди? По своему ведър, някъде дълбоко в себе си вероятно.
Впрочем, вчера бях в разкошен природонаучен музей (нали знаеш, че са ми страст) - най-добрите чучела на животни, които съм виждала! Имаше и на хипопотам, представяш ли си? :)
цитирай
8. kolchakova - Е все пак
29.05.2012 12:01
от коя страна на летището си?
цитирай
9. анонимен - 681 е създадена, 681!
29.05.2012 19:49
kolchakova написа:
от коя страна на летището си?

Ами откъм Цариградско шосе съм [гримасничещо човече].
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolchakova
Категория: Туризъм
Прочетен: 1816157
Постинги: 457
Коментари: 1104
Гласове: 1493
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031