Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2013 10:44 - ДКЕВР - микронаблюдение
Автор: kolchakova Категория: Политика   
Прочетен: 987 Коментари: 0 Гласове:
1



 Откак сме в събития, които първоначално изглеждаха енергийни, а нищо чудно и накрая пак да се окажат такива, макар и с друго съдържание, забелязах, че разните приказващи по телевизията произнасят абревиатурата по различни начини:
"ДъКЕВъР"
"ДъКъЕВъРъ"
ДъКъЕВър"...
При това с известно запъване, позамисляне и приготвяне на артикулационния апарат. А един (дали не беше Виктор Николаев?)  дори след поредния вариант произнесе като скороговорка: "Или кой го знае как се произнася това"..
Изводът:
ДКЕВР НИКОГА не е бил проблем на политиците и журналистите. Те НИКОГА не са произнасяли това буквосъчетание. НИКОГА!
Колкото до мен, аз преди две години разпитвах разни адвокати как да се оплача в ДКЕВР от "Софийска вода" и получих унифицирания отговор, че това е безмислено. Въпреки това се опитах да проникна в тази загадъчна структура, за да се убедя, че... това е напълно безмислено. Но поне от две години произнасям "ДъКЕВър" начесто с последваща непечатна скороговорка. Защото за разлика от останалото народонаселение на мен дъкевърът ми е проблем поне от две години. И поне от две години се чудя за какво служи. Сигурно за нещо гадно.


Тагове:   ДКЕВР,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolchakova
Категория: Туризъм
Прочетен: 1825214
Постинги: 457
Коментари: 1104
Гласове: 1494
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930