Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2013 09:29 - Икономически тревоги
Автор: kolchakova Категория: Политика   
Прочетен: 1235 Коментари: 0 Гласове:
2



 Тази сутрин чух един мъдър управляващ ни да казва, че е нормално дългът да е до 25% от нещо си. И доказателството е, че всички вървящи напред страни го правят. И сега внимавайте: ВСИЧКИ ВЪРВЯЩИ НАПРЕД СТРАНИ ГО ПРАВЯТ С ЧУЖДИ ПАРИ. Изпаднала съм в дълбок размисъл. Очевидно има вървящи напред страни и НЕвървящи напред страни. Вървящите напред страни вървят напред с пари, които не са техни. Откъде ги взимат? Според мен - от невървящите напред. Понеже не виждам логика вървящите напред страни да си разменят парите, само и само да оперират с чужди. Въпросът ми е: защо невървящите напред страни им дават парите си? Така човек може да изгуби сън. Каква сметка имат невървящите напред страни не само да не вървят напред, ами и да стоят без пари?
Аз така се чудех и когато разбрах, че левът вече няма златно покритие. И че доларите вече нямат златно покритие. Абе че между парите и златото вече няма връзка. И тогава пак някакви умници ми обясняваха, че то не било само златото на света. Ама после се оказа, че и едни чичковци от австрийската икономическа школа, които много по-отдавна знаели за тая работа със златния еквивалент, и те се чудели и вещаели, че ще има световна криза. Демек аз и чичковците от австрийската икономическа школа, сме били прави. 
Дали да не ги потърся тия чичковци да ми обяснят откъде се вземат ЧУЖДИТЕ пари?


Тагове:   дълг,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolchakova
Категория: Туризъм
Прочетен: 1816498
Постинги: 457
Коментари: 1104
Гласове: 1493
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031