Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2009 16:01 - Ние с Чили 12 продължение
Автор: kolchakova Категория: Туризъм   
Прочетен: 2258 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 04.03.2011 23:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Хич не ми беше съвестно. И сега не ми е.
Станахме към единайсет, защото в дванайсет трябваше да освободим бунгалото. Ара отиде първа в банята и като се върна донесе радостната новина, че копчето не пали крушката.
Отидохме да закусим в ресторанта. Да спомена идеалната хигиена, кристално чистите чаши. imageТова трябва да е краят на предния пост:
Седнахме. Аз се поддадох на припряноста на Ара и си поръчах сандвич. Следващя четвърт час Митко невъзмутимо си избираше закуската, като караше до край изнервената Ара да му превежда менюто по много пъти. Жената стоеше до нас готова да запише. В крайна сметка човекът се спря на авокадо и аспержи. И после, докато ние нагъвахме изключително безвкусните клисави сандвичи, Митко се хранеше здравословно. И вкусно.
Хлябът в Чили няма онзи аромат и вкус, на който съм свикнала. Самата Ара веднъж ми каза, че не яде хляб, защото хълца от него. Това много ме учуди, докато не се разхълцах и аз. Което стана почти веднага.
Тук беше единственият случай, в който чакахме автобус. Всъщност, той беше там, но трябваше да изчакаме да се напълни, защото сезонът беше свършил и автобусите вървяха само когато има хора.
Седяхме в двора, тъй като другаде околовръст нямаше къде да се седне (което констатирах още предния ден) и забелязах, че трима мъже мълчаливо разпъват някакво черно въже, подават си го, нещо умуват, тихо си говорят... Нещо ме смути в цялата тази картинка, но тогава не се замислих за причината, тъй като се бяхме посветили на това да снимаме тайно големия жълт картон над месачката за хляб, на който беше написана рецептата. Накарая на Ара и писна, отиде, завря се през прозореца и го снима.
image
imageСамата месачка не работеше и това, може би, беше свързано с генератора, който така услужливо и само за наше удоволствие се беше повредил през нощта.

Това е една от безбройните газови бутилки, складирани в двора.

imageМислех, че съм ги снимала, но не съм.
Затова пък, както си снимах от автобуса,
imageВидях, че нашите спасители отново са тук и снимах колата им за спомен.
image
На изпроводяк – две табели:
imageimage
С автобуса, който чакахме да се напълни, (а през цялото това време моторът му работеше! Това го забелязах навсякъде – никак не пестят бензина.) бяха дошли следващите обитатели на бунгалото. Митко изгледа как двама работници качват генератора в багажника на автобуса и отбеляза: „Тези след нас ще спят на тихо”.

Както си пътувахме (а аз седях на първата седалка до вратата), едно момченце отиде при шафьора и тихо си размениха няколко думи. Шофьорът спря, момченцето и един батко слязоха.
imageИзчакахме ги без коментари и продължихме.
Да отбележа, че тези чанти са навсякъде!

imageВече наближавахме Сантяго, когато Ара заяви почти през зъби, че няма да каже на майка си нищо, а само ще я посъветва да си вземе някоя приятелка и да отиде на това място. Ара не беше права – това си беше жив икспириънс.

Ето няколко снимки от обратния път:
imageimageimage
Вечерта, когато разглеждахме снимките, Ара, пожарникарката, показа тази:imageи каза, че като е гледала всички газови бутилки, свещи, кибрити и дървения, косата й се е изправила. Защото пожарогасителят е проверяван за последно 2005 година.


Тагове:   Чили,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rummi - искам и аз комната
30.05.2009 15:04
с горяча пища! иначе ше се разпищя, честно! :-))))) а какво е теперон спутниковой? яде ли се?
цитирай
2. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
09.06.2009 18:19
Абе има някакъв проблем с номер 12...чете се текста само до екста в скоби, че фирмата фалирала след 2 месеца...
цитирай
3. анонимен - @ rummi
19.06.2009 23:13
'Теперон спутниковой' на мен ми звучи като телефон спутниковый, сиреч сателитен телефон предлагат хората на това отдалечено място. Затруднили са ги някои букви от кирилицата, но желанието им да напишат нещо е похвално ;-)
цитирай
4. rummi - а-ха! никога нямаше да се сетя.
20.06.2009 11:49
значи не се яде :-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolchakova
Категория: Туризъм
Прочетен: 1816575
Постинги: 457
Коментари: 1104
Гласове: 1493
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031