Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2009 23:20 - The Bucket list…
Автор: rossenaleksiev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4098 Коментари: 2 Гласове:
0



image

Трудно е да разбереш същността на човешкия живот. Някои хора биха казали, че се измерва с това, което си оставил. Някои вярват, че се измерва във вярата, някои казват от любовта. Някои хора казват, че животът няма никакъв смисъл. Аз вярвам, че се преценяваш според хората, които са около теб, а те от своя страна пък се преценяват според теб. Това, което мога да твърдя със сигурност е, че до този момент живея животът си според моите правила и тези на моето семейство  много по-добре, отколкото повечето хора успяват през целия си живот. Знам, че когато умра един ден, децата ми ще бъдат до мен и ще затворят очите ми, но сърцето ми ще бъде винаги отворено за тях и за моята голяма любов – съпругата ми.

Когато се замислям за тези дребни неща от живота, никога не изпитвам съжаление за това, което не съм успял да направя до този момент. Няма да виня себе си или другите за моите неуспехи и провали,  защото всичко е отминало. Когато се замислям за всичко онова, което съм направил, несъмнено смисълът от моето съществувание е далеч по-стойностен отколкото разните там празнодумства и голи лъжи. Винаги съм вярвал и продължавам да вярвам единствено и само на себе си, но не винаги! Това беше сентенция на Тристан Бернар. Днес реших да не употребявам такива  добре познати и изтъркани клишета.  Странно нещо е живота, колкото повече научаваш за него и истините до които, достигаш сам в момента когато, достигаш върховата точка  /доколкото е възможно/ установяваш, че времето ти вече е отлетяло и трябва да отстъпиш място на твоя наследник. Жалко е, защото опитът от живота те учи да не повтаряш грешки и да не бъдеш жесток, така както другите понякога постъпват с теб.  Иначе казано в съвременните филми могат да се видят доста поучителни и трогателни истории, за раздяла, любов, страдание, размисли, страсти и какво ли още не. Съвсем наскоро ми попадна едно странно заглавие на филм с участието на двама от любимите ми актьори – Джак Никълсън и Морган Фрийман. Филмът е  със странното заглавие – „Ритни камбаната с финес”. Филмът наистина е превъзходен и играта на тези двама велики актьори е просто магнетична. Може би ще сгреша, може би не ако кажа, че се колебая кой да бъде любимият ми актьор – Робърт де Ниро или Джак Никълсън? Изглежда везните се накланят в полза на Джак. Това е истината. Играта на този ненадминат актьор е още по пленителна с образът, който пресъздава. За пореден път разбирам колко много истини, вътрешни емоции  и слабости могат да се крият в човешкото съзнание. Не мога да добавя нищо по-различно от това, че е – великолепен.  Тази холивудска драма, ме накара да се замисля за края на човешкия живот и затова, че никой не може да бъде по-силен от природата. Перфектната актьорска игра, разтърсват иначе крехкият ми емоционален свят... точно поради тази причина, размисълът за това как живея живота си все повече започва да ме „глождя”. Какво искам още да направя, къде да отида... Защото в един момент ще бъда погълнат от старостта, неподвижен дори не чуващ собствените си мисли. Ще останат само спомени, спомени, спомени...  Какво всъщност мога още да очаквам от този живот? Единственото което, искам да кажа на моите деца е това, че трябва да живеят, трябва да познават скрити желания и страсти. Не трябва да живеят в страх и трябва да се борят за мечтите си и най-вече за любовта! Искам те да бъдат свободни и необременени с излишни и ненужни ограничения. Нека изживеят така своят личен живот, както те сметнат за необходимо. За мен остава единствено удовлетворението, че те ме обичат и все още не могат без татко и мама. Въпреки всичко, имам още желание и все още не съм постигнал недостижимото. Ето моят списъка с нещата, които непременно трябва да направя, преди да ритна камбаната с финес...

 

·        искам със съпругата ми да се качим на хълма Корковадо

·        искам да отида отново в Индия и да се наслаждавам на Тадж Махал

·        искам да отида на лов за кафява мечка в Канада

·        искам да отида на нос Кейп Таун  и да видя края на света

·        искам да ям суши в най-добрият японски ресторант в Осака

·        искам да прекарам повече от месец със семейството ми на остров Сентоса в Малайзия

·        искам да приземя сам самолет – Боинг 747 400

·        когато умра искам да бъда изгорен и прахът ми да бъде разпръснат в Ирландия

 

искам..





Гласувай:
0



1. gre6nicata - Наистина страхотен филм
19.05.2009 23:33
И аз съм го гледала. Още когато излезе и веднага ме заинтригува не само заради необикновенното заглавие, но и великите актьори. Наистина филм, който те кара да се замислиш и въпреки че се разказва за края на живота те вдъхновява да мечтаеш за това какво би искал да направиш.
цитирай
2. rossenaleksiev - Благодаря!
20.05.2009 00:06
Незнам още колко пъти ще изгледам филмът. Но наистина е много ценен. Радвам се, че ви харесва тази история! Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rossenaleksiev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 127550
Постинги: 22
Коментари: 30
Гласове: 153
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031