Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2012 21:54 - Домашен майстор
Автор: kolchakova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3128 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 06.01.2013 15:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Това е равносметката от одисеята със зимната смяна на дограма:

image

image

Този резултат е постигнат с 90 човекочаса работа, в които не влиза общуването с дограмаджиите, нито тяхната работа, нито ходенето по разни бриколажи за строителни материали.
Със сигурност малко строители биха постигнали по-лош резултат, но като се има предвид, че направихме всичко без какъвто и да било опит, само по пътя на логиката и ОСОБЕНО като се има предвид, че нямаше НИКАКВИ щети по околното пространство, смятам да бъда доволна.
Между другото, тераколът (според продавачите в "Бриколаж" всичко се казва теракол, в това число и онова, на чийто пакет пише "Теракол"), та тераколът се шкури и оформя лесно след изсъхването. За разлика от фината шпакловка, която не можеш след това да помръднеш и с канго. Не че опитахме с канго, но с друго не може - където капне, там остава.
Защото всеки един майстор ще го направи по-бързо, но ще отвори работа после поне за още един - двама. И без това от дограмаджиите, въпреки непрестанния ми надзор, имах изцапан таван, изцапан тапет, два други наранени, надран паркет... Дребни неща, ама неприятни.
Така че по-добре сами, след работа, до полунощ, без почивни дни  но и без да търпя душманско отношение към дома си. Сега само трябва да изчакам да зарастнат раните по ръцете ми. Особено по лявата. Което доказва, че дясната също е лява.
Това е, благодаря за вниманието.
А, а от една панта лекичко повява... Точно от тази, дето се вижда в долния край на снимката... Дали да извикам онези симпатяги да си я потегнат...
По-добре не. Не искам да чувам нищо повече за дограми, тераколи, бояджийски стълби, тапети...
Една поука: ако ви трябва тапет два и седемдесет, а рулетката е само два метра, дори и да я изтръгнете от кутийката, тя няма да стане два и седемдесет, за да си отмерите тапета.
Втора поука: ако на една опаковка с лепило за тапети пише, че се разтваря в съотношение 1:60, и е достатъчна, за да залепите 10 ролки тапети, но вие всъщност искате да залепите само една ролка, не бива да разбърквате цялото съдържание на пакета в половин литър вода, защото някак си сте решили, че съотношението е 1:6, която мисъл ви е дошла, след като сте махнали някак си нулата. Нищо ли не разбрахте? И аз, ама така стана. Предполагам, сега тапетите са залепени за вечни времена.





Тагове:   дограма,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. seasonofthewitch - Дограмата ти е като слънце, само ...
08.12.2012 22:38
Дограмата ти е като слънце,само онзи повей ме притеснява:)
Поздрави,майсторке!
цитирай
2. kolchakova - А мен не просто ме притеснява,
08.12.2012 23:59
а МНОГО ме напряга. Но перспективата да пусна пак онези майстори вкъщи май ме напряга още повече. Поне засега.
цитирай
3. rummi - поздравления, колежке!
10.12.2012 22:18
аз около единия прозорец изгубих търпение и го оставих грапаво...

по-топло ли е сега?
цитирай
4. kolchakova - Да,
11.12.2012 14:02
Струва ми се, че е по-топло. И май не само ми се струва.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolchakova
Категория: Туризъм
Прочетен: 1816394
Постинги: 457
Коментари: 1104
Гласове: 1493
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031