Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2015 16:02 - За вредата от това да си учтив
Автор: kolchakova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3337 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Начи, обажда ми се по телефона миналия петък някаква лелка и ми обявява, че прави анкета за екологията. На мен ми се е запалила главата, ама викам - хайде да съм учтива. И лелката ми задава специализирани въпроси от типа на: "Важна ли е за вас екологията" и "Намирате ли, че екологията е важна?". И аз, нали съм учтива (понеже още не подозирам, че съм тъпа), търпеливо и отговарям и на четирите въпроса. Тя учтиво ми пожелава хубав ден и така учудващо без последствия приключваме. Ха-ха! Без последствия! Сега (понеделник) ми звъни друга лелка и ме уведомява, че в петък съм участвала в тяхната анкета. Потвърждавам. Тя не чака това от мен, дори не ме слуша и ми обявява, че за благодарност или за късмет съм спечелила свръхекологично почистване на елемент от домакинството... Обаче тук вече аз я прекъсвам и й казвам, че нито имам време да я слушам, нито имам непочистен елемент в домакинството си. И тогава лелката спира да е учИтива и отсича: "Ами не участвайте в анкети, бе, госпожо, като не искате да ви губим времето!!!" По-скоро отсича: "АМИ НЕ УЧАСТВАЙТЕ В АНКЕТИ, БЕ, ГОСПОЖО, КАТО НЕ ИСКАТЕ ДА ВИ ГУБИМ ВРЕМЕТО!!!"
И те така на.


Тагове:   реклами,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - Ти пак леко си се отървала. На мен ...
06.07.2015 22:50
Ти пак леко си се отървала. На мен подобна кака ми каза, че съм спечелила награда от фирмата и трябва да ми я дадат. И ето ти пристига един юнак с една количка, пълна с препарати и иска да ми демонстрира в къщи как се чисти с екологичните препарати. Искам му документ, вади ми някаква карта, която е наполовина попълнена с някакво име без снимка и без печати на фирмата. Питам го нали спечелих подарък, къде е и той ми вади някаква ножица и ножчета, та да си избера какво да си взема. Взех си ножицата, поне за билки става и го изгоних да си ходи. Обясних му, че никой не ме е уведомил за негово гостуване у нас и че ако съпругът ми го завари мило му маме, ще хвърчи през прозореца. Набързо си взе количката и ме остави намира:))))
цитирай
2. kolchakova - А ти не само си се отървала леко, ами и с подарък!
07.07.2015 12:03
А откъде ти знаят адреса?
цитирай
3. rummi - Поначало
10.07.2015 12:05
не участвам в никакви телефонни анкети - здравословната ми параноя ми подсказва, че най-вероятно или проучват домакинството ми с користна цел или се опитват да ми продадат нещо. Затова хиперучтиво отклонявам подобни попълзновения.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolchakova
Категория: Туризъм
Прочетен: 1816088
Постинги: 457
Коментари: 1104
Гласове: 1493
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031