Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2016 15:14 - Mtel ли? ЗАЩО?
Автор: kolchakova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1670 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 03.10.2016 15:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Смятам да го разкажа много накратко, за да не се вибрирам, както казват сърбите. Че нищо чудно да ме приберат в психото преди да съм стигнала края на разказа.

И така:
Абонат съм на Близу откак ги има, а преди това бях на тия, дето бяха купени после от Близу - забравих ги кои бяха.

14.09. Получавам обаждане от Близу, че на 3.10.  ми изтича договорът - да отида да го подновя в някой от офисите на Близу.

16.09. Отивам в офиса на Близу в МОЛа на "Стамболийски". Чакам малка, но абсолютно неподвижна опашка. Идва ми все пак редът. Момченце към 45 кила с мокра ризка (а ризката сто про ще да е била мокра макар и току що извадена от мощна центрофуга, а може и да не е била мокра, ами току що извадена от мощна сушилня) та момченцето с безизразно лице, вторачило очи в екрана на лаптопа си ми казва, че може да ми предложи по-изгоден план:

1. Повече телевизии
2. По-бърз интернет
3. Домашен телефон при предишните условия.
4. Всичко това - с около 1 лев по-евтино на месец.

Съответно казвам "Добре". Съответно момченцето започва още по-бавно да опипва с поглед лепкавия си екран. След известно време започва да говори като в транс нелепици, от които аз след много опити да вникна в думите му разбирам, че сега нищо няма да правим, ами само ще подпишем нещо към Мтел, защото Мтел са купили Близу, и това нещо е свързано с прехвърляне на телефона към тях. След 3 (ТРИ) работни дни щели да ми се обадят да ида да си подпиша договора. Защо не може сега? Защото МТЕЛ - Близу - прехвърляне на телефон....

До тук едно ходене и 50 минути


28.09. Сещам се, че нещо трябваше да правя с Близу. Звъня на 0700 43 700. От там ми казват, че няма никакви постъпили молби за каквито и да било договори с мен, първо и второ - ако искам нещо си за някакъв си телефон - да се обърна към Мтел. Близу да съм ги търсела само ако имам технически проблеми с предоставяните услуги. Ами защо да се обръщам към Мтел, недоумявам. Аз имам договор с вас, била съм във ваш офис, вас ви питам, защо не са ми придвижени документите. Както и да е, трябвало да търся сметка на Мтел. Звъннах им - и те не били чували за някакви си мои желания.
Вечерта отидох при момченцето. Илюзиите, че онази мега намачкана сивееща риза е била резултат на еднократен инцидент, рухнаха. Пак изглеждаше така. Пак чакам към 20 минути на опашка от един човек. Търся сметка на момченцето защо никой не ми се е обадил след три работни дни. "Аз лично ви се обадих! - ми казва". Вадя си телефона и му предлагам да се намери в историята на обажданията. Той обаче рови разни листя, намира ми искането (всичко до тук - без да откъсва поглед от екрана), после отронва тихо: "Извинете, не сме ви се обаждали". Добре, питам, какво правим сега. Все така дълго и мълчаливо движение на очите по екрана - всяко преместване е като вадене на краката от туткалово блато. Мънкане и предъвкване на нечленоразделни звуци. В крайна сметка разбирам, че можем и сега да подпишем договора. Донася кутията с "Радиотелефон" на Мтел. Дълго щракане, гледане, щуране напред - назад, ходене до офиса на Мтел, който е на 5 метра от този на Близу, връщане, пак щуране... По някакъв неестествен начин разбрах, че ние и да подпишем сега договор, на 30.09. трябва да отида да подпиша за телефона. Ами не може ли сега да подпиша, да взема апарата а вие тогава да го активирате. "Ами не... щото.. да ... не... да ... вкарам...в...". Скрива телефона под масата. Подписвам се на онези електронни екранчета, разпечатва ми се договора, отивам си.

До тук - още едно ходене и още 70 минути.

29.09. Обаждане от Близу, че съм била искала да ми сменят устройставата вкъщи. Ми не съм искала такова нещо. Ама щом се подписали нов договор, значи сте искали. Удобно ли ви е утре. Не ми е удобно, защото е работен ден. Добре - в събота в един часа? Уговорихме се. Отмених си пътуването - само мир да им.

30.09. Опашката е извънземна - трима души, от които една майка с двете си 5-7 годишни деца, опитващи се виейки да се усмъртят по най-жестоки начини, в това число и ритайки се злобно в слънчевия сплит. Това че блъскаха майка си, която се мъчеше да ги разтърве, без да напуска опашкака, със списание в главата, не го броя. Момченцето с Ризата ме видя, заряза полуделия си клиент и отиде отреща в МТел, върна се след 5 минути и дойде при мен - за да не чакам, да съм отидела направо в Мтел. Там едно момче с табелка "Търговски консултант" не знаеше какво точно да прави, помагаше му момиче с табелка, значеща нещо по-висше вероятно, обаче то идваше и си отиваше, а момчето все едно не знаеше как да продължи, после стана ясно, че има засечка и аз занех каква е - отново никой не знаеше, че "искам" да си прехвърля номера към Мтел, не че искам, ама се налага. От един от безбройните тайни разговори, които служителите водят с Някого, отдръпвайки се на известно разстояние от  работното си място и загърбвайки клиента, се досетих, че Онзи не може да "налее" нещо някъде си. И казах на потното момиче, че ако не могат да ми прехвърлят номера, просто да ми дадат друг, все ми е тая. Никой не ми знае досегашния номер, аз самата не го зная... "Верно?!" възкликна момичето и видимо живна. "Дай на жената да си избере друг номер" - каза на момчето и отиде да спасява положението на друг пулт. Добре, да не влизам в подробности, но не ми беше дадено да си избера друг номер, просто ми бе отсъден един. Не че държа да търся зависимости в колони от цифри с цел лесно запомняне. Просто за статискитата го отбелязвам.
Дадоха ми телефон, СИМ карта. Междувремнно момчето със смачканата риза идва да провери дали всичко е наред. Казвам му, че не знам дали всичко е наред, защото утре ще идват да ми сменят устройствата вкъщи. То казва, че това не е вярно и че никакви устройства няма да ми сменят. Ако се окаже, че съм си отменила пътуването без нужда... извисявам аз над него габаритите си... Служителят от Мтел, също вторачен в екрана си, казва на колегата си: "не си ли чел най-новия дрън-дрън-дрън. Устройствата се сменят". Момченцето се тушира.
Междувременно онова ръководещо момиче казва на някого: "Наредете се там и до 40 минути ще ви обслужим". Кълна се, че го каза и че посочи пулт, пред който нямаше чакащи - само един потен и зачервен клиент, общуващ си със служителя.
Взех телефона. Отидох си.

До тук: трето идване и още 80 минути.

1.10. Решавам, докато чакам техника на Близу, да пусна телевизора и то на немска програма. Признавам си, че освен новините по някоя българска телевизия, гледам основно немските. Така.

НЯМАМ НЕМСКИ ПРОГРАМИ!

Така.
Веднага отивам в МОЛа.

Добре, аз наистина взех всичко, което ми беше казало момченцето от Близу на доверие, но все пак имам няколко смекчаващи вината ми обстоятелства:
1. Когато то каза "ПОВЕЧЕ програми", аз не допуснах, че те ще са ДРУГИ програми.
2. Беше горещо
3. Чаках дълго
4. Подписах се на екранче, а едва след това ми разпечатаха договора - вече подписан.

В МОЛа онова момченце с Ризата случайно не е на смяна. Там стои друг тип, който каза: "Ами да, тези програми ги няма и освен това каналите са ви 120, а не 140, колкото са били преди." Демек - не само не са повече, ами са и по-малко. И няма да ми е по-евтино, защото, ако съм искала и немските, трябвало да си доплатя. Пък щом съм искала да прекратя договора, да съм напишела искане и съм щяла да науча, дали ще ми го одобрят, защото можело и да не ми го одобрят. Този тип въобще не си гледаше в екрана. Гледаше ме немигащо в очите. И въобще - да съм отидела да говоря отсреща с Мтел, защото вече съм била техен клиент.

Отидох. 

Казвам през зъби на един служител там (който е "Служител на обучение", понеже такива казуси явно от тях се разрешават най-бързо!) , че вече изтича четвъртият час, откак се мъча да си продължа договора. Идва и вчерашният служител. Гледаме програми, обсъждаме... Имам седемдневен срок да си прекратя отношенията с Мтел без неустойки,  който срок си тече, независимо че аз сега ще напиша Искане като компенсация за ядовете да ми включат немските програми безплатно. Написах искането. 

Не написах заявление за прекратяване на договора.

За свое оправдание ще кажа, че преди това бях ходила във Виваком и там условията бяха по-лоши, плюс, че щяха да идват други техници да ми дупчат стените.

До тук: четвърто идване и  още 60 минути.

Техникът дойде, смени модема, сложи и рутер, защото новият модем бил много бърз, но не можел да прави WiFi без рутер. Та сега имам вкъщи три устройства (не броя телефона и майката му) + 4 кутии, които трябва да пазя (с тази на телефона).

И тогава

Тогава

Получих в пощата си съобщение от e-Pay:


image

Държа да уточня, че до момента на всяко първо число плащах такса от 24,90, а сега таксата трябваше да е 14,90.

Звъня веднага на Близу, защото нали те ми ги искат тези пари. Близу ми казва, че вижда в системата си само 14,90.
Разговорът въобще не беше кратък и беше изпълнен с опити от моя страна да формулирам така въпроса, че да получа разбираем отговор.

Междувремнно отворих и сайта на банката, през която всъщност си плащам сметките:

image

ХА!
Казвам на каката отсреща на телефона какво виждам пък сега. Тя е нервна и продължава да твърди, че вижда само 14,90. Питам я как се казва, понеже се каня да пиша изложение по въпроса. Тя казва "Жени". Вие да не сте единствената Жени в Близу? Не ми казва фамилията си. Пожелавам й приятен ден, затварям и звъня отново.
Този път ми вдига момче и веднага ми обяснява, че са ми начислени 110,00 лв, понеже не съм си върнала устройството. Предлага ми да отида в офис на Близу и да им покажа протокола на техника, който доказва, че съм го върнала. Пожелавам му приятен ден.

Звъня в Мтел, както ме посъветва момчето. Там едно момиче, което първо се опита да се отърве от мен, после все пак помоли да изчакам, прави нещо, пуска ми музика за утеха, и накрая каза, че тук имало следи, че ми е издадена фактура за 35,74, но после веднага е кредитирана.
Демек, тия системи много бързо ми предявяват искания за пари и мноооого бавно си ги оттеглят.
Оттеглят е силно казано.

Към момента Близу чрез сайта на банката ми предявява следните финансови претенции към мен 


image

А аз съм радостна, защото все пак знам как се е получила тази сума!

Послепис:

2.10. Ами историята не е свълшила. Сега ходих до Мтел и там ми казаха, че още НЕ ми е излязла сметката. Нямам сметка, демек! Бих казала: ВЕЧЕ не ми е излязла сметката...

3.10. Сметката падна пак до 35,74.


Тагове:   Мтел,   Близу,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolchakova
Категория: Туризъм
Прочетен: 1824357
Постинги: 457
Коментари: 1104
Гласове: 1494
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930