Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2021 17:21 - Втората игла
Автор: kolchakova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1294 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 06.06.2021 07:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Както вече казах при разказа си за Първата игла, пиша това с мисълта, че мога да бъда полезна на някого и с увереността, и че този накой няма да са лични лекари или учЕни, занимаващи се с ваксини.

Историята с първата игла е тук: https://kolchakova.blog.bg/drugi/2021/03/29/postvaksinacionni-iavleniia-igla-pyrva.1755330

ВТОРА ИГЛА с Астра Зенека на 18.05. в 08:20 сутринта. Още преди полунощ започна да ме повтриса. Крайниците - ледени, температурата - 37,1. Болки в гърба, плещите, врата, гръбнака, гърдите (+леки напъни за кашляне). И кожата боли. И главата. Убоденото място също заболя веднага за разлика от предния път. И така - цял ден без изменения. Верно че в ранни зори се изтъпаних да чакам крайно леко облечена пред здравната каса, но пък там всичко стана бързо. А и нямах друг избор - вече сме с електронни рецепти, но това е друга гневна история под мотото "Спаси дърво, хората все така времето ги яло!"
Към 17 часѝ бях със 37,6.image
Последваха 2 часа сън, пак парацетамол и 36 часа след реимунизацията всичко приключи. Само убоденото наболява.


И коментарите от ФБ:
  • Тодор Лазаров Което ме навежда на мисълта, че утре ще е по-добре да си хоум офис...  
  •  Anna Kolchakova Тодор Лазаров Чакай да видим какво ще стане.                      
  •  Тодор Лазаров Anna Kolchakova да нали водим отчет....:)))))  
  •   Anna Kolchakova Ами може накрая някой учЕн да се заинтересува, едва ли не.
    •  
    •  
  •     Pavlina Pavlova Терминът втора игла много ме радва(почти колкото симптоматика) image Ще казваме ли втора игла за тетанус дифтерия и коклюш, или там остава доброто старо реимунизация? image Иначе, моите най-искрени пожелания да мине по-бързо “втората игла” при вас image      
    •  
    •  Anna Kolchakova Pavlina Pavlova На мен, като на филолог, "втора игла" ми доставя особено удоволствие, каквото сухото "реимунизация" не може да ми донесе. Мисля, че ще се утвърди само в контекста на ковида. Много интересна тема за научно изследване. Някак си съдържа цялата тъпотия и неяснота на ситуацията. 3         Активна   Напишете отговор...

      •       Pavlina Pavlova Anna Kolchakova и аз мисля, че ще остане само в контекста на ковида  
      •  
  •     Sasha Obretenova Ани, направо ме изплаши! Утре съм на втора игла с Модерна и отсега започва да ме втриса!image      
    • Anna Kolchakova Sasha Obretenova Не се сугестирай. Вземи си парацетамол за всеки случай и спокойно. 1         Активна   Напишете отговор...
      •  
      • Sasha Obretenova Anna Kolchakova Абе аз ще го преживея, ама бащицата на 85 г. също ще се ваксинира, за него ми е кахъра. При първата доза му нямаше нищо, ама знаеш ли...  
        • .
      •       Anna Kolchakova Мисля, че на тях им минава най-безпроблемно, съдейки по комшийките в блока. 2    
        •  
      •  
      •  
  •     Anna Branzova Аз се ошатках на 2.05. Толкова нищо ми нямаше, че се усъмних дали са ме реимунизирали изобщо...      
    •  
    •   Anna Kolchakova Anna Branzova Моето джипи смята, че е много в реда на нещата да ме тресе - и първия и втория път. Значи действало. Чудя се какво става с тези, на които нищо не се случва. Само аз се чудя. УчЕните не го задълбават чак дотам.       Активна   Напишете отговор...
      •  
      •       Anna Branzova Ааа, първия път си ме тресе подобаващо. И се схванах. Но отшумя за една вечер. Сега абсолютно нищо не усетих, може би леко ме боля рамото, но това е бял кахър. Ще си пусна едни антитела сред около месец, любопитна съм какво ще покаже изследването.  
        •  
      •    Anna Kolchakova Anna Branzova Само дето антителата не били важни, а бил важен клетъчният имунитет...  
        •  
      •       Anna Branzova Anna Kolchakova въх. Немогаповече!                              
        •  
      •  
  •     Анатоли Петров преди 10 дни - втората игра с АЗ, съвсем нищо ми нямаше. След първата - 37.1      
    •  
    •     Anna Kolchakova Анатоли Петров Отвсякъде се чуваше, че при втората игла на АЗ няма странични действия. Явно само аз се боря докрай.                         
      •  
  •   Jenny Tsanev Ох, направо ми е неудобно да се смея, ама не мога - виж сега каква ирония - тъкмо ми забиха “втората игла” и отварям фейса и чета твоя пост. Ами направо ме втриса без да имам оплаквания. В същото време жената пред мен се строполи и сега я обгрижват.... Аз например само се надявах като ме чипират сега поне да светя в тъмното, че да пестя от електричество. imageimage успех със страничните ефекти - да минават бързо..... за дългосрочните ще си говорим пак... 3      
    •  
  •   Ники Нхх Честито за приключилата ваксинация и бързо оздравяване              
    •  
  •   Daniela Nakova Ани, бързо, ама много бързо отърваване от неразположенията. Бургас, морето и ние те чакаме.                
    •  
  •     Аnna Kolchakova П.П. Последваха 2 часа сън, пак парацетамол и 36 часа след реимунизацията всичко (?) приключи                  
    •  
    •         Цветелина Миланова Anna Kolchakova Хепи енд, разгеле.  
      •  
      •         Аnna Kolchakova Цветелина Миланова Е, аз, наивницата, друго не съм и очаквала.



Гласувай:
4



1. dobrodan - Още недоумявам как компания с име и традиции
20.05.2021 17:30
пусна на пазара такъв продукт...
Познавам хора с две дози AZ и всичко им е наред.
Не бих я препоръчал на никого обаче :( ......
Има достатъчно избор от други варианти. Без Спутника, моля. Бразилия има твърдо мнение за качествата й.
Много ще се радвам да се поправите бързо.
Желая Ви дълъг и предпазен поне от тая гадост живот :).
цитирай
2. kolchakova - Благодаря!
20.05.2021 17:38
Вече съм абсолютно добре.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolchakova
Категория: Туризъм
Прочетен: 1828203
Постинги: 457
Коментари: 1105
Гласове: 1494
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930