Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2021 15:55 - Бустерната доза
Автор: kolchakova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1804 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 23.12.2021 21:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И така. Бустерна доза Модерна. Сложиха ми я завчера, на 21-ви декември в 14:00 и после в офиса започна наддаване кой ще излезе прав.
1. Лекарят каза, че ще ме втресе в полунощ, ще имам висока температура и въобще утрешния ден да го отпиша. Също така препоръча вечерта към 19:00 да изпия профилактично един парацетамол и един аспирин, а след това, ако има нужда (ха-ха! ХА!) да пия пак, максимум до три на ден и да пия две седмици аспирин протект.
2. Аз предположих, предвид миналия си опит, че ще ме втресе след 24 часа.
3. Шефът отсече, че нищо няма да ми има и че е сигурен в това.
Ндааа...
Добрата новина е, че личният ми лекар си разбира от работата. В 2:00 (горе-долу) през нощта ми се разхлопа сърцето - не по-бързо, но по-силно (е, това може и да е психическо, макар че и при първата доза беше така).
В 3:00 започна да ме боли убоденото място.
В 4:00 полекинка започнаха да ме болят ставите.
В 7:00 имах температура 37 градуса.
В 8:00 температурата минава 37 и половина, а кокалите се надпреварват по болки с главата. И с убоденото място.

Да отбележа, че от Модерна се слага само половин доза като бустерна. Представям си какво щеше да е, ако се слагаше цяла.
Такива силни болки не бях изпитвала при предните дози. Стръскването на термометъра беше истинско предизвикателство за нежната ми физика. И понеже не нося на болка, в крайна сметка "мушнах" два ибупрофена. Господ да поживи откривателите му!
В 16:00, след като сутринта и на обяд съм изпила по един парацетамол, температурата е 38 градуса. Обаче поне не ме боли!
В 18:00 е 37. И после вече спрях да меря, но до сутринта си настръхвах на ледени вълни. Т.е. в случая одисеята продължи поне 30 часа.
image

Впрочем, по повод утешенията, които получих в стил "И това ще отмине", тръгнах да търся първоизточника на тази древна мъдрост. Който и да я е изрекъл, не е чувал за бустер от Модерна. Но ето какво намерих (няма монтаж!)
image

И понеже основната цел на тези постове е познавателна, ето и коментари към горното от ФБ:

Ани, всеки човек понася различно - баща ми, на 85 години, понесе бустерна доза на 1.12 по същия начин , както и предните две - без сериозни симптоми. Така че... спокоо image

Аз имам в съседство една тайфа баби, които цялата социална дистанция я карат на купони, по кина и концерти, по чужбина, а ваксинациите въобще не ги усещат!

И при 1 и 2 бях така. И с диария даже.

Цялото ми семейство сме с трета доза. 2 дни неразположение (дъщеря ми до 37.7 за час-два) и минава. При мен и един нямаше image Жена ми - два.

Аз съм с еднократна,, Янсен"" След 24 часа леко неразположение, след това два дни леки болки в гърба. Ако не бях ваксинирана, щях да помисля, че е някаква мускулна треска. И това беше.

Ние се бустерирахме (ех, сладко словотворчество!) с файзър, нямахме абсолютно никакви реакции. Лека болка в ръката не е дори за споменаване 

 




Тагове:   бустерна доза,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolchakova
Категория: Туризъм
Прочетен: 1816375
Постинги: 457
Коментари: 1104
Гласове: 1493
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031