Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2012 12:13 - Все по-мила родна Банка-ДСК
Автор: kolchakova Категория: Други   
Прочетен: 1848 Коментари: 0 Гласове:
1



1. В клона на мола намерих МОМЧЕТО! Онова, дето е сменило спесимена на другата домоуправителка. То ми показа тарифата на банката, действаща от началото на този месец, според която НЕ СЕ ЗАПЛАЩАТ пет лева за преиздаване на карта.
БРАВО!
2. И пак МОМЧЕТО ми каза, че може да смени и моя спесимена в сметката на етажната ни собственост, но не сега, защото служителката Р. И. от "Московска" не работи до 8:30 вечерта. Иначе това МОМЧЕ сменило спесимена на  домоуправителката на съседния вход, като попитало служителката Р.И. и тя му обяснила как, след което сменила нещо в компютъра, не знаем какво. И въобще "всеки, който поиска, може да разбере как се прави това и да ми свърши работата". Даде ми телефона на Р.И. Днес в 10:00 на същото гише, но от друга служителка спесименът вече не можеше да бъде сменен и тази невъзможност беше потвърдена от служителката Р.И. от "Московска". На въпроса ми как това се е случило с другата домоуправителка получих отговор, че всеки си върши нещата на своя отговорност. Която в случая със служителката Р. И. от "Московска" явно зависи от неща извън нормативните им документи.
Всъщност, аз се свързах с нея и тя ми каза, че никой не е говорил с нея на тази тема и не е тя човекът, който може да прецени как се правят тези работи.
ПАК БРАВО!


Тагове:   банка-дск,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolchakova
Категория: Туризъм
Прочетен: 1828571
Постинги: 457
Коментари: 1105
Гласове: 1494
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930